AlpBebek
[bilinmeyen] Eşlerimizle yaptığımız keyif aynıymış 😀 cips kola gs maçı ve netflix dizileri :) Aslında ben cips kola alışkanlığım yok şükür fakat eşim özellikle kola konusunda çok zorlanıyor. Çünkü tam bir kola bağımlısı kendisi. Kaç defa bıraktı ve 10 gün sonra arada bir olur deyip yeniden içmeye başladı. Çok acayip bir şey gerçekten. İnşallah bebeğimiz farkına varacak zamana gelmeden evvel kola bırakmayı başarabilir. Yani önce şu temel kuralları yerine getirmeyi başarabilirsek sonra daha ayrıntılı şekilde sağlıklı beslenme konusunda ilerleyebileceğiz 🤦🏻♀️
Thesra
[bilinmeyen]
Pff virajj deme bana çok kaza oluyor öyle malesef yanlari ucurum felan aman allahim allah korusun yani🙏🙏göreleye gittinmi bilmiyorum ama birdaha gidersen kesin görele pidesi ye ben bayılıyorum orda büyük bir restorant var adamlar aşırı derece iyi pide yapıyor birde tireboluda fethi var köfteci kesinlikle şidddetleeeee tabsite ediyorum tek yiyerek bayıla bayılaa offf bu neymiş böyle dediğim köfte oldu valla😅😅en son 3-4 sene önce gittim 6-8 ay gibi bir süre kaldım orda fındık mısır fasulye derken😅😅
Thesra
[bilinmeyen]
Yaa giresun geliniyimde biz evliliğiimz boyunca bir kere gittik bahçe işi için normalde gitmiyoruz işler karışık biraz aslında😅😅 o bir denk geldi yani ama onun harici iş içinde çok bulundum orda o yüzden bayağı iyi bilirim oraları espiyeye ben gitmedim sanırım bilmiyorum ama seneye düşünüyorum tekrar gitmeyi o zaman kesin uğrarım o pideciye☺️☺️Ben görelenin pazarını çok seviyorum tirebolunun semt pazarından daha ucuz balığı 1.5 tl ye alıyorduk ozaman hamsiyi🙈🙈🙈 şaka gibi sürekli o yeniyor doğal olarak karadenizdeysen😂
Thesra
[bilinmeyen]
Offf evet ya bide bizimkiler kendileri yapiyorlar misir ununi yok boyle bir lezzet😂😂 ama gel gorki bir kere yiyebildim sadece iste 😂aynen tamamen o tarz isler cocuklar arasinda degil aslinda da neyse😂😂umrumda degil hickimse😂evet yaglansinda yiyelim hamilelikte yiyemedjm tiksindim simdi yerim herhalde artik😂seviyoruz biz ailece
Thesra
[bilinmeyen]
Yaa meshur kapakli tavasi oranin degilmi😂 benim gorumcemde istiyordu goturduler ordan sonra
Ayy hic duymadim soganli halini ama soyle bir dusundumde valla muhtesem olur bence🤭🤭🤭🤭 off agzim sulandi resmen misir ekmegide cok guzel ya normalde yemem burda ama orda cok seviyorum yogurdun icine koyup yiyorlar orda birde oda degisik oluyor birde sirgan yani isirgan yemegi var onlada cok iyi ikili o ekmek🤗🤗🤗🤗
Thesra
[bilinmeyen]
Evet bence iste cunku onumuz balik sezonu bol balikli gunler bizi bekliyor ee birde bebeklerde ek gidaya gecicek onlarinda yemesi gerekiyor🤗🤗
Benim kayinvalidemle ayrilar zaten o baska bir sehirli ben koye gittigimde ogrendim yeni esinden felan oda karadenizli yakin olduklari icin biliyorlar birbirlerini. Cogu yemegini ee halasi felab var tabi istanbuldan her sene koye gidiyorlar onlar herseyini biliyor ozellikle o kara lahana corbasini muhtesem yapiyorki ben normalde asla sevmem aci yag diyorlar su kuyruk yagi bizim bildigimiz tadini getiren o guzelce yemistim ozaman fasulye diblesinide kayinvalidem guzel yapiyor eskideb ogrenmis tabikide ama sevemedim onu hic sevmiyorum 😅😅 aslinda ben biliyorum seni mom dan gamzeyle bir gruptaydiniz felan sonra sıkıntılar oldu herhaşde onu tam bilmiyorum burdan bi kız yazmıştı bişiler ordan hatırladım
Thesra
[bilinmeyen]
Valla durduk yere canimizi cektirdik 😅😅
Tereyagida guzel oluyor bizim komsu yapip bize veriyordi miss gibi boyle eritince yogurt kokuyor ama yedikce yediriyor cok hafif ekmek bana bana yiyoruz valla ne guzel dogal dogal buralarda imkani yok bulunmaz birde giresunsa peynirde meshur aslinda pazarlarda tulumlu mulumlu😅😅 onlarda lezzetli yok sormaya gerek sorun icin demedim sadece gecen buraya bir kiz yazmisti bayagi bisiler senin adin gectigi icin demistim 😌
Bazen oluyor oyle seyler insan tek kalmak istiyor felan hayirlisi herseyin💜💜💜
Thesra
[bilinmeyen]
Ayyy 42 varmisin gercekten ben abla diyorlardi 30 larda felansin diye dusunuyordum netse bebde abla diyeyim baride ayip olmasin😌😌😌
Bana koyden gelen hicbirsey yok😅😅 o sene gittigimle orda yedigimdir yanima kar kalan😂😂belki bir ara gidersem bu sefer eve hicbirsey getirmedeb donmem koftelerdende alicam valla paket paket atıcam buzluğa süper tereyağ felan çok çok almak lazım enaz şöyle 1 sene idare edilebilecek kadar😌
Thesra
[bilinmeyen]
Demekki giresunda genel bir durum dicemde bizimkilere özeldir kesin çünkü başkalarına hep gidiyor😅😅😅 aman neyse kimseden birley istediğim yok zaten parası neyse verip alırım allah verdikçe kimseye laf ettiremem kendime😌😌
Hiç dikkatimi çekmedi ama anne olmanın yaşı yok bence ya insan istesin rabbimde verirse başımızın üstünde kalbimizde her yerimizle kabulümüzdür🙏🙏🙏🙏
Thesra
[bilinmeyen]
Aminnn insallah isteyeb herkese nasip olsun zamanini bekliyormus demekki gelmis saglikla sihhatle ahlakli bir insan olarak buyusun insallah 🙏🙏🙏🙏