Yeterli beslendiğinden eminseniz uyandırmanıza gerek yok bence benim oğlum iki aylıkken bir ara 7 saat aralıksız uyudu hiç sıkıntı yaşamadım 4-5 saat uyuduğu da oluyordu ben uyandırmadım ama çok kaka ve çiş yapıyordu. Uykusu çok hassas değilse yavaşça göğsünüze alın aç ise uyuyarak ta emer diye düşünüyorum