6 aylik bebegim dis cikarma döneminde anlamadigim bir sekilde emzigini bıraktı agzina alip dişlik gbi çiğneyip atiyo naptiysam geri aldıramıyorum birakmasina cok takılmadm aslnda ama bu sefer geceleri emzik niyetine sadece meme de uyumak istiyo yanından kalktigimda uyaniyo ev işlerini zaten gece yapabildigim icin bu durum beni zorluyo byle bise yaşayan anneler var mi acaba yapabileceğim bi fikri olan varsa cok memnun olurum🙏🏻