Dilannnn355 aaa bende arayış içindeydim bu sorundan başka yaşayan var mı diye sizin yazınızı gördüm :( benim b4begimde 9.5 aylik su an ve 2 haftadır agzini açmıyor. Ne yaptıysam yediremedim. Anne sutum yok, fornul mamayi da reddediyo, ek gidayi da yemiyor :( ne yapacağımı şaşırdım. Daha önce sevdiği herseyi yaptım onlari da yemedi. Sadece yogirt yedi bütün günü oyle geçirdi cok üzgünüm. İki gundur doktora gidiyoruz. Kan , idrar, gaita tahlilleri yapıldı ve temiz çıktı şükür fakat yememesinin bir nedeni olmalı. Dis desek su an görünürde birsey yok ve doktor dis olsa bu kadar uzun sürmez demisti . Cok zor durumdayim halim kalmadı ayakta zor duruyorum