Hamt Deletedmom44 profil anketinde herşeyi cevapladım ama hala neden %99da kaldı bi bilginiz varmı acaba😀
Smrenes hulya1406 2017 o zaman daha yeni kurulmuştu sanırım bide önceden kutuları kapma yarışı vardı kim kaparsa elinde kalıyordu 😂 şimdi kişiye göre çıkıyor bu şekil bence daha iyi ama daha az kutu çıkıyor tabi.. Bide eşimin de hesabı var mesela bonus sorulara birine farklı diğerine farklı cvp veriyorum hangisi tutarsa 🙈
Zeyna_ theAna anneyimyollaya baktm sadece mama ve bisküvi birde içecek gördüm 3 ürün. Sanırım yeni başladılar başka ürün yok Geçmiş kutularada baktm çünkü Oyuncaklar yada farklı gıdalar bez vs olablr sanki
theAna Zeyna_ instagramda kutuları paylaşıyorlar, bir senedir var ondan öyledir. Evet çeşit olsa iyi olur