SenaSencer Kızlar 3,5 aylık bebeğim var uyurken hep corap giydiriyorum ayaklarının terlediğini farkettim. Sizde uyurken corap giydiriyo musunuz?
Betim SenaSencer aslında giydirmemek gerekiyormuş ama ben de giydiriyordum çünkü üzerini çok açıyor üşür diye korkuyorum şimdi 8 aylık çıkartıp uyutuyorum :-)
Butterfly SenaSencer terleme normal bişey çorap gidirmeseniz bile terler ben giydiriyodum kızım 14 aylık halende giydiriyorum☺️
ezogelinn SenaSencer şuan 8 aylik bir haftadır cikartip uyutmaya başladım daha önce ayaklı alt giydiriyordum
AylinYalin ilk 2 ay corap giydirdim ama daha sonra ögrendim ki corap uyku esnasinda kan dolasimini yavaslatiyormus o günden beri corapsiz yatiriyorum suan 17 ayligiz
41esra SenaSencer kan dolaşımının rahat olması için giydirmemek gerekir 8 aylık doğduğundan beri uyurken çıkarıyorum
aybkkara SenaSencer ben de bir süredir gece çıkarıyorum 3 ay 25 günlüğüz. Havalarda ısındığı için daha fazla terletir diye düşünüyorum.
tosbikannesiii SenaSencer gündüz uykularında çıkarmam da gece uykularında mutlaka çıkarırım üzerini acıyo ama oda sıcak oluyo
Mom091 SenaSencer 2 yaşını geçti doğduğundan ber çorapsız yatırıyorum. Geçen gece ilk defa unutmuşum çoraplarını çıkarmayı. İçime dert oldu😁
Petitom SenaSencer canım kan dolaşımı açısından zararlı giydirmeden daha sağlıkla ayaklı pijama giydir yatarken daha iyi olur
Nrgs SenaSencer gece gündüz hiç farketmez her uyuduğunda çıkarıyorum, çorapla uyumak yetişkin insan için bile çok rahatsız edici bir şey bence bebekler de rahatsız oluyordur zaten uyurken kan dolaşımı yavaşladığı için doktorlar da çorapla uyutmayın diyor
SerapArven SenaSencer 13 aylık hiç çıkarmadım daha..üstünü sürekli açar.temmuzda ağustosta anca çıkarırım.üsüyüp karnı ağrıcak gibi geliyo hep