Baharyagmurux Oğlum 9 aylık , çok zorlanırdı sanırım tek uyku yapsak. Birde 7de kalkıyormuş bebeğiniz. 🤭
Oğlum 9’da yatıyor 8,5-9 gibi kalkıyor. Sabah uykularına rahat geçiyor ama akşam uykusuna çok zor geçiyor. Erken yatırdım olmadı, açtır dedim doyurdum yatırdım olmadı. Gündüz kısa uykular yaptırdım olmadı. Şaştım bende. 🤷🏻♀️