sheesyelllow [silindi] ben imza kolye olanından aldım kaç aydır boynumdan çıkartmadim hala ilk günkü gibi rengi satıcı aynımı bilmiyorum 🧐
sheesyelllow [silindi] bence altın kaplama daha güzel duruyor daha belli oluyor ama karar sizin güzel günlerde kullanin
gulcezerenarslan [silindi] 1 sene önce yaptırmıstım eşimin ve oğlumun ismi yazıyor devamlı takmıyorum o yüzden kararma yapmadı ben memnun kaldım