Büyük ihtimalle kan damlasından benım de aynı sekılde, kan damlasına basladıgımdan beri kakasını 4 5 gunde bır yapıyordu en son 8 gun yapmadı, 5 ay 10 gunluk bebegım kan damlasını 1 hafta vermedım su an 2 gundur yapıyor, cocugumu kabız yapmıs gazı vardı sureklı ama ıkınması falanda yoktu. bende normal sanıyordum ama su an daha ıyı kan damlasını degıstırdım newvit kullanıyordum bu arada ocean a gectım ınsallah ıyı gelır bu damla