Yelizbsds ezgicomert bizimde durumumuz aynı hiç uyumuyor canım 2 ay 20 günlük ilk kızım böyle değildi sürekli uyurdu alışamadım daha zor geliyor
Yelizbsds Ozlemay mamayı hiç vermedim canım sabah akşam gögüsümde olduğu için bende denemek isterim benim bwbeğim 36 haftalık doğdu solunum sıkıntısı vardı o yüzden doktor bol bol emzir dedi
sagsbry Ysg0 aa bu benim bebeğim 😳 valla aynı ya asla kucaktan inmek istemiyor ya ayağımda sallıyorum ya kucağımda uyıtuyorum 🥺
Ysg0 sagsbry ben uyumak üzereyken ayağıma alıyorum çok nadir sallıyorum yani. Uyumak istemeyince öyle de uyumuyor orası da ayrı tabii 🙄😂 bugün tam 2 aylık oldu geçen 60 günde 60 yıl yaşlandım resmen 😂😂 ama yine de çok şükür sağlıklı olsunlar da 🤲🏻🥰