nazlieylul herobaby nin içinde kurtların böceklerin pis şeylerin çıktığını gördükten sonra asla almadım almayıda düşünmüyorum tavsiyede etmiyorum ama kaşık maması arıyorsanız arı mama marka kullanıyorum çokda memnunuz bebeğim severek yiyor muzlusu var sütlü pirinç unlu var kahvaltı için ballı irmikli var gece olanı yani tahıllı var birçok farklı tadı var 4 aydan sonra sütlü pirinç unu vermeyr başladım çinkü sadece sütlü pirinç unu 4 aydan sonrasına uygun diğerleri 6 ay ve üzeri için di 7 buçuk aylık oğlum 3 buçuk aydır veriyorum bi sorun yaşamadım Arı mama marka