Dk16 bence o zamanlarda şimdiki bilinç yokmuş. Annem bana ve kardeşlerime hamileyken- doğduktan sonra yanımızda sigara içmişler hep, 40ımız çıktığı gibi dayamışlar yemek sularını, çayları. Dayak, öfke hepsi var. Ama o zaman herkes böyleymiş hemen hemen. Ortada örnek yokmuş uyabilecekleri. Şimdi bunların zararını bile bile yapabilmek vicdansızlık bence. Ya da bebeğimize ilgi göstermek, oyun oynamak, ona yararlı olmaya çalışmak yapmamız gereken tek şey. Yüzyıllardır olması gereken şeyler bunlar. 5-6 çocuk olup sevgisiz, başıboş büyümektense tek çocuk olup her şeyi tam olsun bence. Her istediğini almak her istediğini yapmak değil de aslında bu maddi manevi olanaklarımız dairesinde tabiiki yapmak isterim çocuğuma her şeyin en iyisini en güzelini illa şımaracak diye bi durum yok o terbiyeyi de biz vereceğiz sonuçta. O yüzden şu anki tüm bilinçli anne ve çocukları daha çok seviyorum ben