bexsero aşısından geldim gözüne mama döküldü azıcık bende izolasyonlu su döktüm içine girdi mama ama gözü böyle oldu yardım edin napıyım eşim kıyameti koparacak aşıyı yaptır yan etkisi olursa soracam ben sana demişti yan etki mi korkuyorum ona bişey demeye burnu da kızardı