Kbra89 Arkadaşlar çok kötüyüm annem kovit oldu zatürree çevirdi durumu orta derecede ama 3 gğn kritik dedi dr çok korkuyorm başına gelip atlatan var mı
CatBoy Kbra89 Çok geçmiş olsun 82 yaşındaki dedem geçirdi hastanede 15 gün tedavi gördü şimdi iyi çok şükür. Hastanede olması daha iyi gözlem altında olur. Allah şifa versin inşallah 🙏
Sevdamavi Kbra89 canım benim ciğerine indiği için hastane de olması iyi olmuş ilaçlarla kalkar ayaga çıkınca da bol vitaminle desteklersiniz
Kbra89 CatBoy çok geçmiş olsun sizin de mi kovite bağlı zatüre olmuştu ne safhadaydı acaba olumlu şeyler duymaya ihtiyacım var çok kötüyüm
Sevdamavi Kbra89 korkman cok normal müdahale ediliyordur en kısa zaman da iyileşir canım içini ferah tut
CatBoy Kbra89 evet covid e bağlı ciğerlerine inmişti geçen sene bu zamanlar. 15 gün yattı hastanede. İnşallah iyi olacak annenizde içinizi ferah tutun🙏
Kbra89 CatBoy inşallah bizde atlatacağız olumlu şeyler duymaya çok ihtiyacım vardı iyi geldi sagolun 🤲