Tugbaa058 1-1.5 hafta kullandık günde 4 kere, geçti evet çok şükür, çok çabuk çoğalan bir şey bu pamukçuk, karbonatla baş edemedik. Bir de benim bebekler tek yumurta ikizi, kimse ayırt edemediğinden emzikleri falan hep karıştırıyorlardı. O yüzden uzadı biraz. Doktor emzik kullanmayın dedi ama onsuz yapamayacağımız için emzik hijyenine ekstra dikkat ettik