Esila2811 Kızlar kiwi markasının süt sagma makinesi sadece 1 kere kulandım sütüm olmadığı için bidaha kullanmak nasip olmadı 180 tlye aldım almak isterseniz fiyatta anlaşabiliriz
OncedenGurme Esila2811 il etiketi ekleyebilmem için bulunduğunuz ili söyler misiniz? 😊 Bir de annelerin görebilmesi için ürünün elinizdeki mevcut fotoğraflarını yükler misiniz? 🎀
Merve Esila2811 Yoruma Fotoğraf Eklemek (Açık Fotoğraf Yöntemi) https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.
Esila2811 Esila2811 hala daha kutusunda duruyo yeni dediğim gibi ve çekişide çok güzel memnun kalmıştım ama emziremediğim için kullanamadım