Benim oğlumda 9 aylık ben hep indirime girdkçe bir sonraki ayı için alıyorum her ay bir iki parça bişiler ama yazlık büyük alısveriş yapmayacagım cnkü zıbınla geciyor. Yeni doğdugunda bile aldıgım hersey geri kaldı. Yazlık bikaç sort tişort iş görür dısarı cıkarken. Serin aksamlar için bir
iki hırka bulundugunuz yere göre. Lcw şimdi kıslıklar indirime girecek ben kışa yapacagım ytırımı şimdiden alıp 😀