okuyanannee 34 haftalık doğan kızım bugün eve geldi günde 8 kez 40 ml besliyoruz demişti doktor ama 4 saattir asla uyanmıyor kıpırdanıyor geri uyuyor 30 ml zar zor içirdik ne yapmam lazım 🥺
Papatyaseverr okuyanannee ben ilk doğduğunda 2 saatte bir besledim hep önce altını açıyordum değiştiriyordum uyanıyordu zaten sonrada karnını doyurup gazını alıyordum 33 haftalık doğduk bu arada
sntnblk okuyanannee burnunu sıkabilirsiniz topuğunu sıkabilirsiniz yada topuğuna parmağınızla vurabilirsiniz fiske atmak gibi düşünün