Esra93 benzer bir sıkıntıyı ben güngören ilgi hastanesinde yaşadım. oğlumu 2 aylıkken sünnet ettirdik orada. İğne vurdukları yer yani yumurtalıkları önce şişti sonrada delindi. bildiğiniz 3 delik oluştu ve iltihaplı irin aktı oralardan. doktora götürdük kaç defa iğneden oldu falan filan diye geçiştirdi. 1 ayda zor iyileşti orası zor kapandı delikler. Çok pişman oldum bende orda olduğumuza. Bende defalarca götürdüm, şikayet etmeyelim diye ücret almadılar sanırım. Şimdi yumartalıklarında derin izler var. Allahtan görünen bir yer değil. İnşaAllah yumurtalıklarına birşey olmamıştır diye dua ediyorum.