İlk cocuğum 6 aylık tecrübesizdim doğumum zorlu gecmiştii doğumdan sonra azda olsa dinlenmeye ihtiyacım vardı ve oğlum hiç uyumuyodu uyuması için salladım yarım saat flaan zor uyuyordu öyle böyle 6 aya geldik. İlk 3 ay böyle bir sıkıntı yoktu ne zaman 4 ay atağına girdik oğlum değişti geceleri uyanmayan bebek gitti şimdi saat başı kalkan memede uyuyup yatağına koyunca uyanan ve sallanmadan uyumayan bebek geldi. Cok zorlu bir süreç cok yorgunum artık büyüdü ve gece saat başı kalkmaması için destek istemeden uyuması için ne yapabilirim. Artık gündüzden de vazgeçtim gece uyusun saat başı kalkıp sallanmak istemesin lütfen. 😒