MehmetefeM21 4 aylık bebeğim 6600 kilo sizce azmı görünüş olarak zayf ufak bebek Nie acaba herkez zayıf dior
Zeyna_ MehmetefeM21 benimkide haftaya 4 aylk olacak 6400 gibi birsey suan neresi zayif anlamadm iyi görünüyor. Doğum kilosu kaç
MehmetefeM21 Zeyna_ doğum kilomuz 3 kilo doğdu kısa bir bebek ama yani görsen 2 aylık dersn hiç göstermez babası minyon cnku
MehmetefeM21 DoruKalpp boyuda 65 cm ne o civarıydı vLlh zayıf diorlr mama ya başladım bu 1 aydır kaşıkla veriyorum işte toparlansn die doğum kilomuz 3 kiloydu işte suan 4 aylık oldu yeni
DoruKalpp MehmetefeM21 bence kısa değil boyu uzun benim oğlum 3 aylık 57.5 çıktı en son 4.ayda 65 olur mu sanmam 😪 belki sizin de boya gidiyordur
Zeyna_ MehmetefeM21 bence minyon degil. Ne boyu ne kilosu persentile gore gayet normal. Neden mamaya başladınız. Bence başka doktora gidin.
Sumeyra87 Kilo saglik demek degilki sagligi yerindemi o onemli olan.4 ay 3 gunluk 8100 kilosu boyuda 67 cm.
MehmetefeM21 Sumeyra87 maşallah öyle yA benim bebekler zaten zayıf hep belirli bi yaştan sonra kendine geliyor şuan da 6500 kilo bakalım artık ek gıdaya geçince toparlanır inşllh
Sumeyra87 MehmetefeM21 onemli olan persentil kaybetmesin gerisi alinir verilir.kilo dedigin gelirde giderde.yuruyunce genelde her bebek kilo verir derler mesela.ne kadar hareketlenirse zamanla hepsi bir duzene oturuyor iste.
tontisbebegim MehmetefeM21 hayır tabiki çok normal kilosu. Bizde 6800 doktor maşallah sütün yarıyor aynen böyle devam dedi. Neden mamaya başladınız anlamadim