AylinAlaz Arkadaşlar merhaba bugun oğlum 6.ay aşılarını oldu ordakı ebemız bugün dus almasın dedı oğlum hergece dus alıp uyumayı sever . Tehlıkelımıdır aldırsam yada bısey olurmu normalde hep aldırıyordum bırtek 2.ay asısında aldırmamıstım
VERA19 AylinAlaz Aldırmamanız daha iyi.Aldıracaksanız da sabun şampuan değdirmeyin aşı olduğu bölgeye.Ben yurtdışında yaşıyorum bu şekilde tavsiye ediyorlar🤷🏻♀️
Kalbim11 AylinAlaz canım aşıları agır oldugu için aldırma ebeyi dinle enfeksiyon kapar yada aşı yernde şişme falan olur diye aldırma demiştir bence bi günlük aldırma ben 4 ay aşısında ayaklarını kollarını karnını ıslak bezle sildim
KoalasMom AylinAlaz Bize doktorumuz aldırabilirsin demişti, 2. Ay hariç diğer aşılarda aldırdık hep 🤍
Ef24 AylinAlaz alabilir, sadece 2. Ay aşılarından verem aşısına su değmemeli o yüzden yaptırmamak gerek 72 saat. Diğer aşılarda böyle bir şey yok
AylinAlaz VERA19 su an sunnetlı oldugu ıcın zaten sampuan kullanmıyoruz bılemedım ben en ıyısı aldırmayayım