Cansuukoosee Bugün mama değişikliği yapıcam bebelac ı çok önerdiler. Aptamil kullanıyordum gaz sorunu oldugunu için değiştirmek denemek istedim geçiş sırasında beslenmesinde değişiklik olan oldu mu ? Umarım sever ve yer
Ozcskrl Cansuukoosee aptamil ve bebelac aynı fabrikadan cıkıyor canım bence sever cok fark yok aralarında aptamilde bir tek bagısıklık destekleyiciler var.