Zeynepfatmamahmut Bugün 5 ay 17 gününüz gittiğimizde kilosu 7 kilo çıktı Dr kilo alımı az sütün yetmiyor dedi ama sütüm bir o kadarda fazla da daha fazlasını bebeğim içmiyor gerçekten de sütüm mü az acaba ne yapmalıyım öneriniz var mı bebeğim zayıf mı
Kalbim11 Zeynepfatmamahmut kilosu zayıf mıı maşallah iyi bence ki aynı durum bende de var sütüm var dıyr düşünüyorum ama bebegım içmiyor bence süt kalitesi düştü o yüzden kilo aldırmıyor ki 4 aydan sonra kilo alımı cok yavaslarmıs doktor söyledi
BirVeraAnnesi35 Zeynepfatmamahmut sütünüzün azlığı değilde besin değeri düşük demek istemiş olabilir. Benim dr da buraya ne anneler geliyor sütleri fışkırırcasına çok ama kg almıyor bebekler, süt var ama sütün besin içeriği yok demişti belki öyledir sizinde
Fulyag Zeynepfatmamahmut Kilosu normal gibi bir de aylık kilo alımını göz önünde bulundurmak lazım kızım 3. Ayından itibaren aylık 300-400 gram almaya başladı doktora gittik artık kilo alımı azalır normal dedi kızım beni emmeyi çoktan bıraktı 5,5 aylık mama veriyorum ona rağmen ayda anca 400 gram alıyor
BirVeraAnnesi35 Kalbim11 kilosu az dememişki kg alımı az demiş bir önceki aya göre kg almamış sanırım onu kastetmiş doktoru
Alminazli Benim kızım 7 aylikken o kilodaydi hicde az demedi doktor başka doktora gozukun masallah iyi bebeginizin kilosu
Kalbim11 BirVeraAnnesi35 aa pardon ben yanlıs okudum Sanırö benım oğluma da mama başlatır bugun tartıcam en son 4 aylıkken tartım bugun 4 ay 19 günlük kilo almamış gibi hatta bi suredir
BirVeraAnnesi35 Kalbim11 bazen duruyor bebeklerin kg alımı ama ilk aylarda doktorlar bunu pek istemiyor yani her ay düzenli bir kg almasını istiyorlar gelişimi için heleki anne sütü alan bebeklerde… eğer dediğiniz gibiyse mamaya başlatabilir yada biraz daha gözlemleyebilir korkmayın ama mamadan destekleyin derse verin herşey bebişler için🥰
Ssseeh Zeynepfatmamahmut masalah canim dr run dedigini bilmem ama benimle ayni yasitlar ile ayni kiloda degilsek bebeklerinde bunyeleri farklidir 👍 her bebek tombull sis olcak diye bekliyorlar 😒 halbuki onun da bir bunyesi var yeterli cisli bez aliyorsan uykusu huzuru iyi ise sutun yetiyordur sen daha iyi bilirsin yetip yetmedigini 🥳