Smyy_38 Merhaba kızlar bebeğim yarım saatte bir emiyor en fazla 7 dk emip uyuyo yatırıyorum yarım saat sonra uyanıyor tekrar emmek istiyor bu döngüden çıkamıyorum haliyle çok yoruluyorum kendime zamanım eve zamanım kalmıyo sizlerde durum nasıl
Kalbim11 Smyy_38 canım daha bebiş kücük oldugu için memede durma isteği de oluyor ben daha cok o uyırken se sürekli emziriyordum uykusu da bölünmüyprdu bu sayede ama bi cok arkadas uykuda emince meme bırakmıyor iş yapamıyoruz diye hunun pek iyi bi yöntem oldugumu düşünmüyor