Kızlar bebeğim suan 2 buçuk aylık Trabzon’da yaşıyoruz bebeğime şortlu takımlar hediye geldi yazlık tsört falan giydirebilir miyim bilmiyorum bizim burda deniz bile temmuzda ancak ısınır 😀 yani güneşli yerler sıcak olur gölgeler eser serin olur çok nadir sıcaktan bunaldığımz zamanlar. Annem diyor abartma giydirirsin ama ben daha çok küçük olduğu için 5 6 aylık o kadar açamam gibi geliyor sizce ne yapmam lazım kızlar