AntiFilozof ben çay falan kullanmıyorum, sabah uyanınca uzun bir süre yemiyorum, çok acıkınca öğleden sonra kellogs yiyorum büyükçe bir kase, tıkıyor zaten baya. Sonra kahvemi içiyorum, arada çok acıkırsam sadece yarım kase kadar çekirdek yiyorum tuzsuz, acıkmazsam yemiyorum. Yemeğimizi erken yiyoruz biz, eşim diyabet ben tansiyon yüzünden tutamadığımız için 6.30 gibi yiyoruz onda da sadece sulu yemek yiyorum, çorba veya ana yemek olarak, ekmek yemiyorum, çayımı açık ve şekersiz içiyorum, ve sadec sütlü tatlı yapıp yiyorum. Geçen hafta pazartesiden cumaya bu şekilde 2 kilo verdim maşallah diyin 👏👏👏