Merhaba. Kızlar makinem fincanı tam doldurmuyor. Bir parmak eksik dolduruyor. Aynı sorunu yaşayan var mı? Arçelik kahve makineleri hep böyle mi yoksa benmki mi sorunlu? Öyle ki iki kişiye üç fincan kahve yapıp son fincanla üstelerini tamamlıyorum hep. Nasıl halledebilirim?
-