Kızlar merhaba
10 gündür bu hapı kullanıyorum ve adet olmama 13 gün var. Dün hafif leke geldi bugün hasta olmuşum herhalde baya geliyor yani anlamadığım hap kullanırken hasta olunuyor mu? Orucum bozulmuş mudur kasıklarımda ağrıyo😕 yarın doktora gideceğim ama şimdiden sormak istediğim başına gelen varsa bilgi verebilir misiniz