oğlum 18 aylıkken almıstım.önce. bağlı oldugum aile çalış sos guv aradım onlar pandemi dolayısıyla basvuruyu gelmeden de yapabiliyosunuz dedi.netten doğum basvuru formunu cıktısını alıp doldurup imzalayıp onlara gönderdim.1 hafta sonra arayıp bidaha ki ay pttden adınıza yatacak çekebilirsini dediler.doğum ücretimi aldım 400 ₺.