Bebeğim 8 aylık. Ek gıdaya ilk başladığımızda çok iyiydi. Ama son günlerde ne olduysa yemiyor. Çorba yapıyorym sebze püreleri yapıyorum yemiyor. Birtek yoğurt yiyor. Yoğurtla kandırıp 2 3 kaşık anca yedirebiliyorum. Tecrübeli anneler geçermi bu durum ne yapmalıyım . Lütfen akıl verin