3 yaşındaki kızımın vücudunda önce renksiz kabartılar çıktı sonra kırmızılaşıp yayılmaya başladı bugün doktora götürdüm gül hastalığı dedi şurup ve krem verdi 6 hafta surermis ilk haftasindayiz doktorun ağzından kerpetenle laf aldığım için internetten baktım tekrarlayabilen iz birakabilen bi hastalikmis bu hastalığı kendisi ya da çocuğu yaşayan var mı tekrarlanmaması iz kalmamasi için nelere dikkat etmem gerekir Allah kotu hastalık vermesin doktor tehlikeli bi hastalık değil ilaçlarını kullansın 6 hafta sonra gecer dedi ama canım çok sıkıldı