Dmt01 Nerden başlasam bilemiyorum . Bir hafta önce adetim bitti şimdide üç gündür sancılı bir şekilde lekelenmem oluyor. Onu gectım bununla birlikte sürekli büyük abdeste çıkıyorum mide ağrısıyla . Bir haftadır hiç iyi değilim. Özellikle bu adet olayına çok canım sıkkın bitmişken tekrar olmak 💆🏻♀️ Ondan öncede eşimle birşeyler yaşadık onunla alakalı olduğunu düşünmüyorum . 1 yıldır kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum ama bu pandemi nedeniyle çekiniyorum. Benim gibi olan var mıı😣😣
Mimarhanim Dmt01 Allah’ım kötüsünden korusun ama bir çok sebebi olabilir bu durumun. Muhakkak doktora gösterin. Hastane ortamına girmek istemiyorsanız bazı doktorların özel muayenehanesi oluyor oraları tercih edebilirsiniz. Arkadaşım benzer belirtileri kisti patladiginda yaşamıştı.
Meryem88 Canım önce Bi sakin ol. Stresten olabilir uzamasının sebebi. Ve adet döneminde dikkat olunması Lazım en Ufak Bi soğuk alma sancı karın ağrısına sebep olabilir. Geçmiş olsun
Meryem88 Dmt01 canım ben geçen yıl ilk defa pedimin markasını değiştirdim ve ondan sonra benim adetim 6 günden 10-11 güne çıktı 6 güne kadar normaldi her ay olduğu gibi 6. Gün bittiyordu. Yıkanıyordum bazen yıkandıktan 5-6 saat sonra bazen sonraki gün peçeteye temizlerken peçeteye gelecek kadar lekelenmem oluyordu. Bi anlam veremedim öyle çok Bi kanama olmadığı için doktora falan da gitmedim. Aynı pes ten ablama da almıştım tesadüf ablam 3 aydır adetim bitiyor sonraki gün tekrar başlıyor lekelenmem gibi 3 gü. De öyle oluyor deyince şüphelendim. Tekrardan ilk kullandığım markayı aldım inanırmısın kullanmaya başladığım gibi farketti şimdi adet günüm eskisi gibi düzene girdi. Bazen çok basit şeyler bile sıkıntı çıkarabiliyor
Meryem88 Dmt01 canım ben geçen yıl ilk defa pedimin markasını değiştirdim ve ondan sonra benim adetim 6 günden 10-11 güne çıktı 6 güne kadar normaldi her ay olduğu gibi 6. Gün bittiyordu. Yıkanıyordum bazen yıkandıktan 5-6 saat sonra bazen sonraki gün peçeteye temizlerken peçeteye gelecek kadar lekelenmem oluyordu. Bi anlam veremedim öyle çok Bi kanama olmadığı için doktora falan da gitmedim. Aynı pes ten ablama da almıştım tesadüf ablam 3 aydır adetim bitiyor sonraki gün tekrar başlıyor lekelenmem gibi 3 gü. De öyle oluyor deyince şüphelendim. Tekrardan ilk kullandığım markayı aldım inanırmısın kullanmaya başladığım gibi farketti şimdi adet günüm eskisi gibi düzene girdi. Bazen çok basit şeyler bile sıkıntı çıkarabiliyor
Mimarhanim Dmt01 kesinlikle korkma canım, ama ihmalde etme diye söyledim. Bende de adet düzensizliği oluyor mesela polikistik over var, bazen üç ayda oluyordu bazen adetim leke şeklinde bir ay sürüyordu. Böyle birşeyde olabilir 🤷🏻♀️
Dmt01 Meryem88 inş öyle bir durumdur benimde öyle çünkü. Hani ped dolmuyo ama küçük abdestimi yaparken orayı temizlerken peçeteye geliyo bazen pembe bazen kahverengi. Lekelenme tarzında. Kasık ağrısıda yapıyor bende biraz. Ama genede çok korkuyorum. Bu ay ilk defa düzenli adet oldum bittim 1 hafta sonra işte3 gündür oluyo böyle korkuyorum. Panik atak rahatsızlığım da var korku mideme vuruyo midem karnım ağrıyo sonrasında. 🥺🥺
Dmt01 Mimarhanim bende de polikistik over var sanırım çünkü 2 ayda bir oluyordum adet . İlk defa bu ay düzenli oldum Buda böyle oldu nedense acaba kalan kanlar mı bunlar. Panik atak hastalığım var bide korku mideme vuruyo karnıma vuruyo 🥺🥺
Mimarhanim Dmt01 kalan kanlar değildir ama adet düzensizliğinin etkisi olabilir. Ben bir keresinde bir ay boyunca adet oldum. Doktor en son kesilmeyince ilaç verdi kesti adeti 🤷🏻♀️ korkma önemli bişey olmak zorunda değil. Sen en kötü ihtimalle özel muayenehanesi olan bir doktora git yine de kalabalığa girmeden halledersin işini
Dmt01 Mimarhanim en yakın zamanda gideceğim zaten böyle içim hiç rahat değil kafamda kurar dururum artık 😩
Meryem88 Dmt01 inşaallah kötü birşey yoktur canım iyi düşün iyi olsun. Sen kötü düşündükçe psikolojik olarak çökersin ve olmayan şeyde olur.
Dmt01 Meryem88 evet zaten en büyük eksiğim bu hastalık yüzünden panik atak yüzünden. Olmayan şeyleri dahi olmuş gibi hissediyorum ve yıpratıyorum kendimi😞
Meryem88 Dmt01 neden olmasın yerleşme kanaması da bu şekilde oluyor benim ilk hamileliğimde olmadı ama ikinci hamileliğimde oldu. Kahverengi yada pembe gibi olur. Kırmızı olmaz. Lekelenme şeklinde olur