Kizlar merhaba gecenlerde a101den guven tencere aldim ama once firinlamak gerekiyormus bilmiyordum direk ocaga koydum catladi sonra baska biyerden bi tane daha aldim uzerinde cift firinlanmis yaziyor ama tereddutte kaldim ben yine bunu firinlamali miyim? Bu firinlanmis guvecte ilk kullanimda yaglayip atese koyun diyor ama cesaret edemedim yine catlarsa diye ilk defa kullanicam sizce yine nolur nolmaz firinlayim mi yoksa yaglayip ocaga mi koymaliyim anlayan varsa yardimci olabilir mi korkuyorum tekrardan catlayacak diye bu yeni aldigim cift firinlanmis yaziyor