Tkn Kızlar bebeğim 3 aylık az önce fark ettim baş parmağı köşeden sararma gibi olmuş başına gelen var mı yanlış kesim mi yaptım napcam bilgisi olan var mı
Mimarhanim Tkn tırnak eti mi sararmis tırnağı mi. Tırnak etiyse tırnağı batmış olabilir kesimden kaynaklı, ama tırnağı sararmışsa mantar vs tarzı bişey olabilir canım 🤷🏻♀️
Yenidennn Tkn tırnak batması olabilir, tırnağının yanındaki eti yavaş yavaş geri çekerek masaj yapın, bizimde oluyor ben fuciddin krem sürüp geri geri masaj yapıyorum geçiyo
Mimarhanim Tkn iltihaplanmış gibi. Geçmiş olsun. Antibiyotik içerikli kremler var eczaneden onlardan temin edip kullanın olmadı. Geçmezse bir doktora götürün.