Arkadaşlar ben Tarsus’ta oturuyorum medikale gidiyoruz ama tarık Ersöz’den memnun değilim sadece ağzı laf yapıyor. Bebeğim şuan 2 aylık 1 aydır desteklemeden kaka yapmıyor dedim birşey olmaz dedi mesaj attım kabız diye şurup önerdi meğer makatında çatlak varmış kolik bir bebek ıkındıkça yırtılmış gel bir muayene edelim dedim 2.ay kontrolünde yine dedim yanındayız bak yani bakmadı 3 tane çatlak var oğlumda ve günlerce kaka yapmıyor huzursuz emmesi azaldı bas bas bağırıyor o uğzden başka doktor önerisi olan var mı güzel çok iyi ilgilenen Tarsus’ta çocuk doktoru lütfen yardımcı olun ??