Arkadaşlar bebeğim 3 aydır mamayla besleniyor fakat biberonu öğrenemedi bir türlü. Meme reddi yaşadık sonradan da öğrenemedi sanıyorduk ki bugüne kadar biberona su koydum çok güzel emdi ama mama olunca emmiyor aptamil kullanıyorum mama olarak. Ne yapmalıyım nasıl emmesini sağlarım fikri olan var mı ?