Saricizgilibeyazev endişeni çok iyi anlıyorum canım, doğuma giderken bile kanamam olmuştu benim. Düşün bütün hamileliğim riskli geçti, ama önlemini zamanında alırsan allahın izniyle sağ salim kavuşursunuz. Bir de proloton iğne var, resmen şifa. Vurdurduğun gibi kesiyor kanamayı. Ben doğuma kadar haftada bir bu iğneden oldum, günde iki kez de progestan. Tabi yine doktoruna danışırak kullanabilirsin.