HaticeAsaf merhaba, bebeğiniz henüz çok küçük, 4 saat çok fazla diye biliyorum, 2 saatte bir emzirmeye çalışsanız daha iyi. Benimki de sarılık problemi yasamisti, ne kadar aç kalırsa o kadar uyuyor ve güçsüz düşüyor, uyandırması çok zor oluyordu. Ne yapıp edip beslemeye çalışmalısınız.