Kızlar bebegim 46 günlük bugun dogdugundan beri meme mama gittik yani günde 2 3 defa falan mama veriyordum 3 4 gündür sadece yatarken emzirme sonrası çok az mama veriyorum 30 cc falan uykuya kolay geçsin diye normalde 90 120 cc içerdi aldıgım bez sayısı iyi mamayı kestim gibi bir şey çocugumu aç bırakmıyorumdur dimi çişli bezi yeterli ama ne bilim aç olsa huzursuz olurdu dimi