[silindi] Fatma_52 canım vlla tesekkur ederm senin sosu yaptım gercktn cok guzel oldu eşim bile begendı tesekkur ederim 🌺☺️
Fatma_52 [silindi] afiyet olsun bu sosla neli istersen guzel oluyor. Ben denedim hepsini. Ispanakli yaparken peynirde katarsan daha guzel olur