Kaşık görünce ağzını kitliyor ağlıyor oyunla vs ağzina koysamda hemen yutmayip bekletiyo galiba tepki olarak eliyle yemek çok istiyor eline salata pankek veridm bu defea isirip isirp atiyo çiğneme hiç yok acaba hep püre verdim diye mi varmı böyle olan nasıl başa çıkmalıyız bu durumla bu arada yaşımiza az kaldı üstelik