ben külot beze geçtim geçeli çoook mutluyum geçen 3 paket aldım biri yanlışlıkla normal bez gelmiş arada onu takıyorum hem bebeğim rahatsız oluyor hem takması belini ayarlaması zor. hem de cırtı çok yukarı yapıştırmama rağmen bebeğimin bacağına sürtüp iz yapıyor. sıkı yapsan yatarken gevşek olan şey oturunca çocuk rahatsız oluyor gevşek yapsan kaka yapınca ayrı dert. vs kısaca külot bezi oğlum ve ben çok seviyoruz dünyanın en iyi icadı bence.