senem9 estafurullah ne kusuru dediğiniz doğru bu ilaç belli aslında niye her dr farklımsöyler bilmiyorum. Ben özellikle sormuştum kabızlık yaparmı diye ozaman dedi akciğer yada karaciğermi neydi emilimyapıyor kabızlık yapmıyor, dğer ilaçlar bağırsağa indiği için kabızlık yada koyu renk kaka oluyor kiloya vermeye devam et demişti