Evet anneler oģluma ek gidaya baslasiģimdan buraya BlW yontemi yapdiramiyorym.eline ekmek muz ya elma ta biskuvi birsey veremiyorum.ne de almiyor yaaaa.meuve bile yemiyor kendisi.çok yiprandim gerçekten.yediği varsa ,ozmo çikolatali çubuk boyle yer ya yemez.anneler nolir yardim edin bana.siz nasil yaptiniz.eline ekmek vereeim oģlim nolur ye diye.inanin yere atar almaz .ìģrenmiş gibi yapiyor aģzini burnjni ,ellerini falan yaa.
Bide yemeklere gelince sadece çorba yeer ezmem çorbayi amayer.kuru katı yemekleri yemiyor çok çikariyor.çok kotu oldu bu yaa.herkesin bebeģi pilav yer kofte yer.inanin yemiyor.sadece sulu.anneler muzu elmayi bile zor ezerim yediririm .oysaki çikaiyor hemen agzindan kuru olunca.napayim ben .bende isterim baska bebelwr gibi olsun anneler napayim bi fikir yapin .elimle agzina bile yemek vermeye izn vermiyor resmen hemen çikarir
Bana da yardimçi olun lutfen çok uzuluyorum bu duruma gerçekten.Herkes ay kendisi yemeli diyor.evet haklilar.ama kim istemezki olsun bunlar ya.benim bebeģim neden boyle