bktss bebeğim 9 aylik emzirdigim için oruç tutmuyorum ama tutmayı çok istiyorum, denemek istiyorum, tutanlar nasıl tutuyorsunuz susuzluk oluyor mu, nasıl su içiyorsunuz, süt azalır mi acaba
bossbabysmom bktss benm bebeğim 16 aylık rahat tutuyorum sütüm azalsada bişey olmaz artık.. ama mesela gecen sene 4 aylk falandi sadece 10 gün tutabildim.. sizin de daha kücükmş arada tutarsnz sıkıntı olmaz bence
Minikuzu bktss geçen sene 4 aylıkken tuttum çok güzel gidiyordu. Bol sıvı alınca gün içinde uyuyunca süte birşey olmadı çok şükür
tosbikyanak-ela- bossbabysmom aynı şekilde bizde 16 aylığız bende çok rahat tutuyorum şükür. Ama bu aralar diş dönemi olduğu için pek yemek yemiyor ve çok emiyor o yüzden berbat karnım acıkıyor bazen 😀 ama rabbim bir şekilde sabrını veriyor. Ben geçen sene tutmamıştım siz iyi 10 gün bari tutmuşsunuz zor olmadı mı 😊
Pamuk_bebegim42 Bebeğim 8 aylık tutuyorum çok şükür rahatım yani normal zamanda ki gibi acikmiyorim öyle biraz ezginlik oluyor ama şükür iyi gidiyor bebeğimde gün içinde kahvaltsini meyvesini çorbasını felan yiyor yani
Eyyupmuhammedyusuf A-Fatihinannesi Çok şükür sütum yetiyor.. normalde meme+ mama olarak gidiyorduk inan Ramazan’a basladigimizdan beri mamayı bıraktım sadece anne sütü yetiyor artıyor bile rabbim bebeklerim rızkını esirgemez🤲
Kereminannesiii bktss geçen sene oğlum 7,5 aylıktı aktif tuttum şükür sütümde değişiklik olmadı. Bu sene 19,5 aylık oldu aktif emiyor zorlamıyor rabbim kolaylığını veriyor
Narin9 bktss 3 ay 20 günlük bebeğim var en başından beri tutuyorum çok şükür hiç öyle zorlanmadım normal şekilde önceden nasıl tutuyorsam aynı şekilde oldu tabi bünyeden bünyeye değişir bu başta tutamam sandım 1 2 gün deniyim dedim baktım zorlanmıyorum devam ettim bende
ugursuzsafiye bktss 3 gun sonra 6aylik olucaz rahat geciyor sutumde var susuzluk az var ama dayanilir🌿
feamtrmea bktss 5 aylık çok rahat tutuyorum Allah a şükür zorlanmıyorum 4 yaşındads kızım var ona kahvaltı yemek felan da yediriyorum Rabbim yardım ediyo tutun bence ☺️
A-Fatihinannesi Eyyupmuhammedyusuf ben sadece anne sütü verdim dogdugumdan beri sivi içmediğimyemedeigim zamanlarsa sütüm azalıyor cesaret edemedim o yuzden
Dgndrmz bktss geçen sene oğlum 10 aylıktı tutmuştum hepsini iftar sahur arası 2 litre civarı su içmiştim hiçbir sıkıntı yaşamamıştım bu senede zaten 22 aylık ramazandan bir kaç hafta önce memeyi bıraktık rahatım bu sene 😂
Didoo0408 Bende başından beri tutuyorum. Allaha hamd olsun sütümde de azalma olmadı. Benim oğlumda 8,5 aylık emiyoda sürekli ama ne açlık ne susama hiç bir şey yok. Allaha şükür rahat rahat tutuyorum. Bide ek gıdayı baya alıyo onunda verdiği rahatlık var çorbası kahvaltısı meyvesi yoğurdu kolayca atlatıyoruz
Gorkeminannesiii bktss 8 aylık oglum tutuyorum son saatler ezginlik oluyor ama oda illaki normal bence azda olsa ucundan dene tekken tutulmuyor tek Başına zaten ek gıda yiyodur bebişin 😇
Browni_61 bktss bebegnz cok kück deil tutabilirsin bnce zaten sadece anne sutu almiyodr illaki.0.6 ay arasi bebekelri olanlar tutamaz genlde
Tombalak_annesi bktss ılk iki gun zor oluyor ama alısıyorsun bol rezene ıc sahurda sıvı tükettin mı allahın izni ile bırsey olmaz ınsallah 🤗🤲🏻
Sivsibella bktss geçen sene kızım 8 aylıktı tuttum şimdi 21 aylık yine emiyor yine tutuyorum sutte azalma olmadı bende susamiyorumda Allah rızkını veriyor