Denizarass Kızlar merhaba, geçenlerde eşimin testi pozitif çıkmıştı karantinaya girmiştik. Bebeğim o gün çok kötü fışkırarak kusmuştu. Covid mi yoksa sabah yediği yumurtadan mı bilemedik. Karantinamız bitti bugün sabah kahvaltıda bebeğime yumurta verdim. Öğlen bebeğim yine fışkırarak kustu birkaç kere. Ateşi falan yok durumunu kontrol ediyorum. Halsiz düştü şimdi uyudu. Doktora randevu yok şu an acile götürsem mi?
aysegulmerter Denizarass benim de aynısı olmuştu, covid ile alakası olduğunu düşünmüyorum. Yumurta sarısı verdiğim 2 gün kusmuştu, doktor bir şeyle karıştırıp ver dedi, havuç püresiyle karıştırdım, o gün kusmadı. Vücudu kızarmadıysa sadece midesini bulandırmış da olabilir.
Woody Denizarass haşlanmış yumurta yapıyor Alerji de olabilir. Bir süre vermeyin. 1 hafta sonra az yagda omlet gibi verin. Kusmazsa alerji yoktur.haşlanmış midesini bulandırıyordur. Kusarsa alerjidir.
Denizarass Woody omlet yiyebilir mi acaba? 5 bucuk aylıkken başladık ekgıdaya. Ufacık bir pütürlü de öğürüyor. Ben de cesaret edemiyorum
aysegulmerter Denizarass 3-4 kez arka arkaya fışkırarak kustu, sonra yorgun düştü uyudu. Doktor sık sık az az besleyin midesi yorulmasın dedi. Kusma bittikten en geç 2 saat sonra besleyin demişti (4 saatte bir besleniyor)
Woody Denizarass ben de 5 aylıkken başladım ek gıfaya. 6,5 aylıkken omlet verıyordum. Ufak ufak parcalayın her seyı. Önüne koyun. Mıncıklar, oynar, atar. Bi sure sonra, 1 ayı bulabilir, kendi agzına göturmeye başlar. Pütürlü yemeye de alışır
A-Fatihinannesi Denizarass biz de de fışkırarak kusma oluyordu 4 aya.kadar çok kötü adamlar geçirdim gece bozulursa diye nefesini kontrol eder hale gelmistim.4.aya kadar sürdürme hep emzirdikten sonra gazini alıp yan yatırdım hemen yatirmadik az az sut verdim ama gazi olunca daha çok yapıyordu ama doktor mide kapakcigi gelişmemiş dedi..gaz yapmış olabilir yumurta doktorunuz varsa sabit arayıp bilgi alın . Cok geçmiş olsun
Denizarass A-Fatihinannesi çok teşekkür ederim. Takip edip olmadı götürcem doktora maalesef numarası yok.
A-Fatihinannesi Denizarass yakin bir ozel hastane varsa çocuk doktoruna bağlanıp bilgi alabilirsiniz ve ya instagram da çocuk doktorları var daha az takipçili olan yerel doktorlar onlara sorabilirsiniz ben öyle yapıyorum çoğunlukla
Kivancinannesi Denizarass Fışkırır tarzda kusması iyi getirilmiyor ateşini kontrol edin eğer normalden biraz bile yüksek çıkarsa acile getirin
Denizarass Kivancinannesi takip ediyorum ateşini şimdilik yok şükür çıkarsa gidicem acile teşekkürler 🌼
Kivancinannesi Denizarass Yumurta derken bu arada anlayamadım bütün yumurta mı yedirdinz eğer beyazı da verdiysenz alerjik reaksiyon göstermiştir
Denizarass Kivancinannesi yok kahvaltısı için sarı kısmından verdim. Ama daha önce 3 gün kuralını uyguladım