Kızlar merhaba. 6 aylık bir kızım var. Çok şükür sağlıklı ek gıda için gün sayıyoruz. Çok heyecanlıyız🤗 sorum şu bebeğim 5 aylıkken sırtını bir yere verdiğinde yanlara düşmeden 1 dakika kadar durabiliyordu. Sonra oturma sandalyesi aldım oraya oturttum gün içinde ama çok sıkıldı ağladı oturmak istemedi bende çok uğraşmadım. Şimdi ek gıdaya başlıyoruz mama sandalyesi aldım bir oraya bir buraya savruluyo yapabildiği şeyleri yapmamaya başladı. Normalde yüzüstü yatarken başını çok iyi tutardı şimdi onu yapmakta zorlanıyor. Sadece o şekilde tutamıyor başını onun dışındaki pozisyonlarda çok iyi tutuyo başını. Yüzüstü yatarken dönerdi şimdi dönmüyo. Ama yüzüstü yatarken emeklemeye çalışıyo kafayı kaldırmadan. Sırtüstüyken yüzüstü yapamıyodu şimdi onu çok iyi yapıyo. Ayağa kalkınca adım atıyo. Yüzüstündeki ve oturmadaki bu gerilemeleri görünce korktum biraz açıkçası normal mi sizce ?