aybkkara nesekaan şimdi mi başlayacaksınız? ☺️ Burcuyıldırımküçük hesabına bakabilirsiniz instagramdan o da şuan bebişiyle tadım döneminde anlatıyor yaptıklarını☺️
Aley_ nesekaan Sebzelerle başlayıp meyveleri sona bırakmanız daha iyi olur. Meyvenin tatlı tadına alışan bazı bebekler sebzeyi reddedebiliyor. Yoğurt, brokoli, havuç, kabak gibi şeylerle başlayabilirsiniz. Tadım ayı olduğu için her gün bir şey tattırmadan önce mesela yoğurdu peş peşe iki üç gün tattırıp alerjik bir reaksiyon var mı onu gözlemleyip sonra bir diğerine geçmelisiniz. İnternetten bebeğinizin ayını yazarak ne yiyebilir ne yememeli listelerseniz ona göre ilerlemeniz daha iyi ve kolay olur. ☺️
OncedenGurme nesekaan kabak, patates, havuç, yoğurt, elma, armut, avokado, muz, balkabağı, brokoli, yumurta sarısı, labne peyniri, zeytin, köy tavuğu, pırasa, ıspanak, cennet hurması, semizotu, enginar, kuzu kıyma… olarak devam ettik biz doktorumuzla 😊
OncedenGurme babygrll hayır 6-7-8 aylar var. Hepsi sırayla 3 gün kuralıyla verildiğinde 2-3 ay sürüyor 😊 evet püre halinde 😊