Alya88 Merhaba arkadaslar kızım 8 aylik ilk defa bu sabah bu mamadan yaptim ama cok kivamli ve tortulu geldi bana bu normal mi ben mi beceremedim birde memnun kaldiniz mi bu mamadan
azem1234 Alya88 ben çöpe attım vala eşime goolden goat al dedim onu almş yanlışlıkla bikere yaptım içirmedim bile bebeğime
ANA-HAT Alya88 Merhaba ben kullandım bebeğim ilk doğduğu zaman, ılık suyla da yapsam kaynar suylada yapsam açılır belki diye hep tortulu kalıyordu yine. Bu mamanın genel sorunu bu sanırım. Yerli malı ve içeriği temiz diye tercih etmiştim
Alya88 ANA-HAT ya aslında bizim soya alerjimiz var ve bu mamanin içeriğinde yok o yüzden tercih ettim cok tortulu kalıyor peki sizde gaz kabizlik gibi şikayetleriniz oldumu
ANA-HAT Alya88 Anne sütüne takviye olarak kısa bir süre kullandım ben ilk zamanlar sütüm az geliyordu ama kullanırken öyle bir şikayetimiz olmadı